
Google Ads je jedna od najsofisticiranijih platformi za plaćeno oglašavanje. Omogućava vam da dođete do kupaca putem oglasa na rezultatima pretrage upravo u onom trenutku kada im treba ono što nudite.
Uz to, putem Google Ads platforme možete reklamirati svoju mobilnu aplikaciju, istaći svoju lokaciju na Google mapi, reklamirati se na YouTube-u i još mnogo toga.
Dodatna prednost je što Google Ads kampanje koriste budžet samo kada korisnici preduzmu neku konkretnu akciju, poput klika, ostvare konverziju ili pogledaju određeni deo video reklame. Budžet za oglašavanje se tako efikasno troši i tačno znate koji su rezultati.
SEO je odlična strategija koju svakako preporučujemo na duži rok, ali je često potrebno duže vreme dok počne da daje odlične rezultate. S druge strane, Google Ads kampanje se mogu postaviti relativno brzo i pružaju vam dodatne opcije, poput remarketinga korisnicima koji su već posetili vaš veb-sajt ili preduzeli određenu akciju, poput registracije ili popunjavanja kontakt forme.

Koje vrste Google Ads kampanja su najefikasnije?

Search kampanje
Search kampanje su osnova svakog Google Ads reklamiranja. Search oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju na vrhu i dnu Google rezultata pretrage i možete ih prepoznati po oznaci „Oglas“ ili „Ad“ u gornjem levom uglu teksta.
Glavna prednost Search oglasa je u tome što se vaš oglas prikazuje na mestu gde većina ljudi već traži informacije – na Google-u.
Google prikazuje vaš oglas u istom formatu kao i ostale rezultate pretrage (uz oznaku „Oglas“), tako da korisnici vide vašu poruku u formatu na koji su već navikli i kojem veruju.
Display kampanje
Google Display mreža obuhvata preko 2 miliona sajtova povezanih s Google-om i omogućava vam da na tim sajtovima prikazujete vizuelne oglase. Ovi oglasi mogu biti veoma efektivni jer omogućavaju targetiranje korisnika na osnovu njihovih interesovanja i demografskih karakteristika, a postoji i opcija odabira specifičnih sajtova na kojima želite da se vaše reklame prikazuju.
Kada korisnici prvi put posete vaš websajt, postoji mogućnost da ne obave kupovinu odmah. Međutim, ti korisnici su već upoznati sa vašom ponudom i često će se vratiti na vaš websajt i izvršiti kupovinu ako ih podsetite.
Display reklamiranje je zbog toga idealno za remarketing, jer vam omogućava da potencijalne kupce ponovo privučete na vaš websajt.


Shopping kampanje
Shopping reklame se prikazuju u rezultatima Google pretrage i sadrže slike proizvoda, njihove cene i osnovne informacije. Ove reklame su istaknute iznad ili sa desne strane standardnih Google rezultata, privlačeći pažnju vizuelnim prikazom proizvoda.
Za pokretanje ovog tipa kampanje potreban je Google Merchant Center nalog, gde se unose podaci o proizvodima. Google koristi ove podatke za kreiranje Shopping oglasa koji su precizno usmereni na potencijalne kupce.
Za razliku od Search oglasa, Shopping reklame omogućavaju promociju pojedinačnih proizvoda ili čitavih linija proizvoda. Ove kampanje su idealne za eCommerce biznise sa širokim asortimanom proizvoda, jer pružaju efikasan način za povećanje prodaje i vidljivosti proizvoda.
App kampanje
